top of page

Ma olen kodus

Ma olen kodus.

21.juuni varahommikul istusin mina lennukile ja sõitsin tagasi Eestisse. Eelneval nädalal sain veel kokku sõbrannaga ja oma tugiisikuga, ütlesin headaega oma klassile ning sain hüvastijätu kingitused. Kolmapäeval jäin koolist koju, et kõik oma kodinad kokku pakkida ja ennast tagasisõiduks mentaalselt valmis panna. Käisin veel too päev hostõe ja naabriga ujumas. Õhtul pidin hostõe ja vendadega hüvasti jätma ja siis tulid pisarad välja küll. Ma kartsin enne koguaeg, kas ma hakkan nutma või ei aga näe tulid pisarad lausa iseenesest. Kell 4 oli äratus ja 40minutiline sõit Dresdeni lennujaama. Seal andsin ära ikkagi oma “käsipagasi”, sest märkamatult oli 8kg saanud 17,5kg. Kiire lend Müncheni ja sealt Tallinna. Nutta sai veel lennukis ja nutta sai veel Eestis. Järgmine päev üllatasin oma sõbrannasid lõpetamisel ja sai veel nutta.

Olen nüüd nädal aega kodus olnud ja tunne on siuke nagu kõik oleks muutunud aga samas ei ole ka. Eks aeg näitab mis tuleb.

Make the world your home!

Miia


bottom of page