top of page

Reis ümber maa ja mere

Väike tütarlaps tegi ükspäev Saksamaa kaardi lahti ja märkis ära kõik linnad ja külad kus ta kuue kuuga jõudnud oli. Neid kohti oli palju vähem kui ta arvata oskas. Seega tuli paika panna plaan, mida teha, et neid ristikesi kaardil enne koju minekut rohkem oleks. Vaheaeg oli perfektne aeg, et plaan ellu viia. Mida ma ikka siin väikelinnas konutan, eksole? Uurisin siis natuke Saksamaa teistpoolt, ehk lääne ilmakaart. Tegin kokkuvõtte igast linnast mida ma seal pool näha tahtsin ja istusin 30.03 kell 17.08 rongi peale ja siis 18.30 bussi peale(Flixbuss, rahvas, on parim, kasutage seda kui reisite). 31.03, kell 9.00 olin mina oma seljakotiga jõudnud magavasse Bonn'i. Too päev sai kokku jalutatud 26km, ära nähtud kaunis vaade Reini jõele ja külastatud lossi mäetipus.

Järgmine hommik jõudsin oma järgmisesse sihtpunkti, Kölni. Ilm ei olnud küll kiita, aga tuju läks kohe paremaks kui sai tasuta šokolaadi, kaktuse kujusid pildistada, küülikuid pargis näha ja kõige võimsamat kirikut külastada, samal ajal kui seal tohutult suur koor sees laulis.

Kolmas päev algas Düsseldorfis ja sinna jäin ma ka kõige pikemalt. Neljas päev möödus ka seal samas. See on pigem suurlinn, ainuke asi milleks super hea ongi šoppamine.

Viies päev, Münster. Rootsi neiuga sai kokku saadud ja tema pool ööbitud. Super lahe chikk. Fotosessioone sai ka igalpool tehtud nagu näha. Mega lahedad asjad on botaanikaaiad. Olen neid siin Saksamaal külastanud ja need on niiii kenad. Minule kui kaktuste armastajale on need kui kingitus.

Kuuendaks päevaks jõudsin Bremeni. Pidin ühe eestikaga kokku saama aga plaanide muutus. Rändasin siis mööda linna ringi. Graffitit leidis igalt poolt ja juhtusin kogemata kohtadesse, mida ma olin netist vaadanud. Viimane koht oli üks piirkond, mille nimi oli Viertel. Ei osanud sinna minna ja siis kogemata avastasin, et minu hostel on seal samas piirkonnas ja sain järgmine päev päiksega mööda tänavaid jalutada. Seal oli ka super nummi vanalinna osa kus üks tänav oli ainult suurte telliskivist punaste majadega ja teine kitsaste tänavate ja tillukeste majakestega.

Viimased hetked reedel ja laupäeval möödusid Hamburgis. Ööbisin sõbranna pool, keda tunnen juba keelelaagrist saati. Õhtu möödus grupi ladinlastega, ei imesta kui aasta lõpuks hispaania keelt ka oskan. Seal grupiga kaasas oli ka üks tüdruk Norrast. Nüüd on vaja veel kahte vahetusõpilast: Lätist ja Soomest ning ongi kõikidest lähisriikidest sõber olemas. Korra olen juba Hamburgis käinud, aga siis ei jõudnud väga linna vaatamisväärsustega tutvuda, seekord tatsasime rohkem ringi.

Lugemiseni!


bottom of page