top of page

Juba jälle järgmine vaheaeg

Kaks nädalat ja kolm sihtkohta ehk lugu kuidas möödus Miia vaheaeg.

Jäime pooleli seal, kus ma Dresdenisse läksin. Hommikul sõitisme koos hostisa ja hostvennaga Dresdenisse. Hostvend läks ristiisa juurde ja hostisa läks puid maha võtma. Mina siis läksin Dresdenit jälle avastama. Ausalt ma pole veel üheski linnas rohkem seda vibe'i armastanud. Kõik kuidagi sobib kokku ja ahh ma ei tea. Ühesõnaga on inimesi kellele meeldib Berliin ja kellele München, ma ausalt ei suuda neid Dresdeniga võrrelda, sest see tõesti on üks hüper super kena linn.

Dresdenis on vanalinn ja uuslinn. Jalutasin too päev üle silla vanalinna, mõtlesin, et jõuan veel teisel pool ka natuke aega veeta aga sinna tagasi ma kahjuks ei jõudnud. Käisin erinevates poodides ja pildistasin vanalinna. Ja sain Primarki ning Humanasse!! Hehe kõlab naljakalt aga noh kui pole pikalt nii šoppamas käinud ja eriti nendes poodides siis tuju kohe tõuseb. Primarkis suutsin garderoobi nii sisse minna, et ei võtnud teisel korral sisenedes seda kaarti, et mitu asja sul käes on. Siis pärast oli vaja seletada pikalt miks mul seda polnud ja kus see ikka on ja mida kõike veel.

Käisin ühes šokolaadi poes ka, mis minu jaoks on heaven. Seal oli šokolaade põrandast, laeni ja igast maailmanurgast. Otsin endale kaks šokolaadi. Üks oli passion fruitiga ja teine kaneeliga. Oomaigaad kui hea see šokolaad kaneeliga oli!! Päeva lõpuks oli kokku jalutatud üle 22km ja terve keha valutas, sest ega ma kuskil otseselt maha ei istunud ja inimeste jälgimist ei teinud. Üks asi mis mul kopsu üle makasa ajas oli see, et ma ostsin endale tagasi sõitmiseks rongi pileti, sest oli plaan, et lähen ise tagasi. Aga eiii, hostisa võttis autoga peale. Ma maksin 7€ mitte millegi eest. Valus on sellele mõelda.

Mis ma pühapäev ja esmaspäev tegin on mõistatus. Ausalt ei mäleta.

Teisipäeval sõitsin oma keskaastaseminarile. Sellest teen eraldi postituse.

Pühapäeval tagasi tulles olid meile külla tulnud hostema õde ja tema lapsed. Esmaspäeval käisin jõusaalis ja puhkasin niisama oma pikast nädalast. Teisipäeva hommikul pärast üles ärkamist astus hostema tuppa sisse ja ütles, et alumised naabrid kutsusid mind Dresdeni loomaaeda kaasa. Kuna ma polnud sinna veel ise jõudnud siis mõtlesin, et miks mitte. Loomaaias nägin esimest korda koaalasid, kaelkirjakut ja flamingosid. Seal oli veel loomi keda ma enne näinud polnud ja see oli teistele nii naljakas, et ma polnud selliseid loomi varem näinud. Siis jäime kõik mõtlema, et mis loomi ma siis üldse näinud olen? Kolmapäeval sain kokku oma betreueriniga, rääkisime kuidas mul läinud on ja mis me seminaril tegime ja mis mu edasised plaanid on. Kodus pidin jälle kohvri kokku panema ja järgmise päeva hommikul Prahasse sõitma.

Prahas olin 22-26 veebruar. Alguses oli plaan minna kahekesi aga lõpetasime neljakesi. Mida rohkem seda uhkem! Käisime kõikides kohtades mis me leidsime Praha bucketlistides ehk kohtades kus kõik turistid käima peavad. Sai võetud ennast paljaks krõbedas külmas, et saaks pildile oma outfit ja sai mõeldud selle üle miks sa usaldad oma telefoni mingi suvalise inimese kätte kui pilte tahad. Keegi õnneks telefoniga ära ei jooksnud, meie odav hotell oli super ja seltskond veel parem. Nautige pilte :) AA ja PS: Tšehhi keel on täiega lahe. Kes teab, äkki on hoopis see üks mu kaheksast keelest tulevikus? Ja veel üks fun fact: rongiga Dresdenisse sõites istusin ühe vanema daami kõrvale, kellel, hiljem temaga rääkides välja tuli, oli väike kõne probleem. Kuulasin siis oma audio raamatut ja järsku panin tähele, et ta ütles midagi. Kuulsin ainult viimast sõna ja vastasin selle põhjal, õnneks sain vastusega täppi. Terve 30 minutilise teekonna rääkisime üksteisega. Jällegi siuke väike moment mida ma poleks aasta alguses ettegi kujutada osanud, et ma räägin kellegagi rongis ja saan kõigest aru. Kuna kõik müra, sositamised ja muud asjad teevad minu jaoks keelest arusaamise raskemaks, siis tol hetkel sain aru, kui palju mu keele oskus ikka arenenud on.

Viimasel pildil näete mind moosikukliga, mida süüakse siin vastlapäeva ajal, kaetud paksul suhkruga ehk mina ei kurda :)

See raamat nägi lahe välja, pidin seda teiega jagama :)

(Esimesel õhtul kõige vanemat Tšehhi õlu proovimas)

(Bussiga sinna sõites olin ma nagu väike laps kommipoes, igalpool ümber mäed ja silmapiiril veel kõrgemad. Arvatavasti oma pead edasi tagasi visates nägin teistele välja nagu kahe aastane)

(Männid!! Kui ma neid nägin, sain aru, et ma pole neid pikka aega näinud. Kuna Viimsis leidub neid iga nurga peal, siis alles nüüd sain aru kui lahedad puud need ikka on)

(Kõndisime juhuslikult mööda Eesti suursaatkonnast)

(Siit näete kuidas Miia ei saa oma jala tõstmisega hakkama)

(Leidsime päikese)

(Väiksena suutsin kõikidele piltidele peale ronida ja kenad pildid ära rikkuda, nagu näete siis jätkan siiani.)

(Vaeste võpidena tuleb hommikusöögilt ise võileivad kaasa teha)

(Keset linna tehti lõke, kuna külm näpistas siis see oli parim koht kus mõnda aega seista)

(Koputasime, aga keegi lahti ei teinud)

(Sain kuulsa sinise minimajaga ka pildile)

(Charles'i sillal tuli turisti särkidega ikka õige pilt ka teha, mis sest et õues -10 kraadi)

Lugemiseni!


bottom of page