top of page

Kaks pere nagu naksti!

Ma pole enam kodutu!

12. mai oli see imeline päev, kui sain teada oma perekonna. Olin just sellel päeval koolist koju jäänud, kui mulle YFUst helistati. Võõrast numbrit alguses vastu väga võtta ei tahtnud. Pärast kõne lõppu olin ülepeakaela õnnelik. Andsin oma vanematele ja sõpradele kohe teada, et ma polegi enam pereta. Sain ka mõne minuti pärast kirja, kus oli täiendav info pere kohta.

Hakkan elama liidumaal nimega Schleswig-Holstein. Koolis hakkan käima Rendsburgis. Gymnasium Kronwerk asub umbes 3km kaugusel minu kodust. Kooli sõidan rattaga. Peres on viis liiget: ema, isa, poeg, tütar, teine tütar ning kass. Tuba hakkan ma jagama enda vanuse peretütrega. Ema töötab kontoris, isa on kokk, poeg on seotud ehitusega ja tüdrukud käivad koolis. Lisaks on kõigil oma sportlikud hobid.

23.mai sain teada veidi rohkem keelelaagrist ja koos selle infoga sain teada ka oma keelelaagri pere. Nende juures elan ajavahemikus 18.08-9.09. Sellel ajal on minul seal kandis keelelaager ehk ma õpin iga päev neli tundi saksa keelt ja kaks tundi Saksa kultuuri, poliitikat, kombeid jms.

Pärast seda lähen aastasesse perre. Keelelaagripere elab Dresdenist 50.minuti autosõidu kaugusel, Freibergis. Selles peres on ema, isa, tütar ja kaks poega. Lapsed peres on minust nooremad. Samuti on peres loomad: kass, koer ja küülik. Kolmeks nädalaks saan endale seal oma toa.

Olen mõlema perega kirja teel suhelnud :)

Fun fact: ma pean sõitma Saksamaal kuus tundi rongiga kui toimub teise peresse kolimine.

Lugemiseni!

bottom of page